خرید قفس پرنده No Further a Mystery

Wiki Article

برای برش مفتول ها از سیم چین استفاده کنید. هنگام برش، دستکش بپوشید تا دست شما زخمی نشود.

شاخه را در اندازه مناسب ببرید با مواد شوینده بشویید و کاملا خشک کنید. مدتی چوب را در معرض تابش نور خورشید قرار دهید. فراموش نکنید که نباید هیچ لارو یا حشره مضری روی چوب وجود داشته باشد.

قفس بزرگ ریز بافت قفسی بسیار باکیفیت و شیک و جم جور قفس بزرگ ریزبافت همراه با ظرف استیل و…

چنانچه می‌خواهید برای خرید توری جوشی قفس اقدام کنید حتما به استحکام آن دقت داشته باشید. از آنجایی که هر قفس باید تا سال‌ها مورد استفاده قرار بگیرد، باید حتما ساختار محکمی داشته باشد.

فیس بوک توییتر لینکدین ‫تامبلر ‫پین‌ترست ‫رددیت واتس آپ پرندگان جزو آن دسته از موجودات بسیار زیبایی هستند که برخی افراد علاقه دارند اوقات خود را با آنها سپری کنند. زیبایی ظاهری و آواز خوش دو دلیل عمده برای نگهداری از پرندگان در خانه است. نگهداری از پرندگان زیبا مانند نگهداری از هر موجود دیگر به امکانات more info و شرایط خاصی نیاز دارد.

بعضی از پرندگان الزامات خاصی دارند. آمازون ها (نوعی طوطی) میله های افقی را ترجیح می دهند، زیرا دوست دارند از آن بالا بروند. پرندگانی که کثیف غذا می خورند برای غذا خوردن نیاز به ظرف یا دیواره دور قفس دارند. بعضی پرندگان نیز برای تولید مثل ممکن است به لانه یا جعبه تولید مثل و قفس بزرگتر نیاز داشته باشند.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

توری مش را به اندازه فریم ها ببرید و با استفاده از میخ دو سر آن ها را به فریم چوبی وصل کنید. ابتدا هر چهارگوشه توری را به چهارگوشه قاب چوبی فیکس کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اطمینان حاصل کنید که میخ ها به طور کامل چکش خورده و در چوب فرو رفته اند، تا بدن یا پای پرنده به آن نکشد و خراشیده نشود.

یک قفس برای یک پرنده اهلی خانگی که روزانه مجاز به خارج شدن است باید به اندازه ای بزرگ باشد که بتواند بال های خود را به راحتی و بدون برخورد به کناره های قفس یا اسباب بازی ها یا اشیا داخل قفس کاملاً دراز کند.

اگر پرنده به دیواره های قفس نوک بزند هیچ تراشه­ای از آن جدا نشده و احتمال آسیب برای پرنده وجود ندارد.

قفس مسافرتی منتاژ شده و کاور شده با ضربه گیر ارسال میگردد

کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است.

Report this wiki page